מנופי זרוע: עבודות מנוף זרוע, הובלות עם מנוף, מנוף חומרי בניין, מנופי הרמה ועוד

המנוף עבודות מנוף זרוע והרמה במחיר ושירות ללא תחרות 

השירותים שלנו

מנוף זרוע 12 מטר

מנוף הרמות עד 5 טון

הובלות עם מנוף לכל הארץ

מנוף חומרי בניין

פינוי באלות פסולת בניין

אספקת חומרי מחצבה עם מנוף

בובקט בשרון

עבודות משאית עם מנוף

קבלו הצעת מחיר למנוף זרוע

עבודות מנוף לכל מטרה במחירים הטובים באזור גוש דן והמרכז, בקעת אונו, השפלה, מודיעין והסביבה וחוף אשקלון

מחפשים מנוף זרוע? מנוף זרוע קטן? מנוף לעבודות הרמה? הובלות מנוף או משאית מנוף להובלות? או אולי הרמת חומרי בניין ואספקת חומרי מחצבה לקומות גבוהות עם מנוף, או שירותי פינוי באלות פוסלת בניין?  ובכן אצלנו תמצאו פתרון לכל הרשימה הזאת ועוד מגוון עבודות מנוף לכל מטרה.

אנו מתמחים בכל הקשור בעבודות מנוף זרוע, הובלות עם מנוף, הרמת משאים ועוד. ברשותנו צי מנופים עם יכולת הגעה של זרוע 12 מטר ויכולת הנפת משאים עד 5 טון משקל. יכולת ביצוע הובלות מורכבות בתוך מרכזי ערים ובמקומות בעלי גישה מוגבלת. חייגו עוד היום לקבלת הצעת מחיר. מחירים הטובים בארץ ושירות מקצועי תמיד! אספקה מהירה מהיום להיום במקרים דחופים.  

מגוון מנופים לכל מטרה!

מנופי זרוע – מנופי הרמה – הובלות מנוף – עבודות מנוף – מנוף חומרי בניין – פנוי פסולת עם מנוף – מנוף לפינוי באלות – אספקת חומרי מחצבה – אספקת באלות חול, סומסום, טוף, חמרה, מלט ועוד – אספקה טכנית וכלי עבודה ועוד….

מחירים ותנאים מיוחדים לקבלנים, בעלי מקצוע וארגונים

 

הרמת משאות

אורך מנוף זרוע

אזורי שירות עבודות מנוף הרמה והובלות מנוף

אזור השפלה

זקוקים למנוף הובלות באזור השפלה? אצלנו תמצאו! אנו מבצעים כל סוגי עבודות מנוף באזור השפלה לרבות ישובים כמו מודיעין, רמלה, לוד, שוהם, רחובות, נס ציונה, גדרה, יבנה, גן יבנה, קרית גת, קרית מלאכי, קרית עקרון, באר יעקב, בית שמש ועוד. חייגו עוד היום לקבלת מענה מהיר.

אזור השרון

מחפשים מנוף זרוע עד הבית באזור השרון? להלן רשימת ערים חלקית אליה אנו מגיעים ומבצעים עבודות מנוף, הובלות מנוף ועוד בשרון לרבות הרצליה, הוד השרון, גליל ים, יקום, רעננה, כפר סבא, תל מונד, כפר יונה, קדימה צורן, בת חפר ואזור עמק חפר, נתניה ולב השרון, רמת השרון ועוד מושבים וישובים!

אזור המרכז

צריכים מנוף הרמה באזור המרכז? הגעתם למומחים! אנו מבצעים עבודות מנוף מכל הסוגים בכל אזור המרכז לרבות תל אביב יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, חולון, בת ים, פתח תקווה, ראש העין, אזור, יהוד מונוסון, אור יהודה, קרית אונו, גבעת שמואל, גני תקווה, בית דגן, ראשון לציון, סביון, כפר אז"ר ועוד ועוד מושבים בכל הסביבה! חייגו היום

הכי משתלמים במנופי זרוע ומנופי הרמה 

מתמחים מזה שנים רבות בביצוע עבודות הרמה, עבודות מנוף, הבולות מנוף, אספקת חומרי מחצבה עם מנוף, פינוי באלות, הובלת חומרי בניין לחברות בניה, קבלנים, ויזמים פרטיים בכל אזור המרכז:

  • מנוף זרוע: מנופי זרוע עד 12 מטר לכל סוגי העבודות
  • מנופי הרמה: הרמות משא עם מנוף באזור שירות נרחב עד 5 טון הרמה 
  • מנוף הובלות: כל סוגי ההובלות עם מנוף
  • מנוף זרוע קטן: פתרונות מנוף למקומות צרים ומורכבים 
  • משאית עם מנוף: ביצוע שירותי מנוף על משאית בפריסה אזורית רחבה 
  • פינוי פסולת עם מנוף: פינוי פסולת בניין ובאלות פסולת עם מנוף זרוע באזור המרכז
  • אספקת חומרי בניין: הובלת ואספקת חומרי בניין לקומות גבוהות עם מנוף
  • אספקת חומרי מחצבה: אספקת חומרי מחצבה עד אתר העבודה עם מנוף
  • מחירים הכי טובים במרכז והשפלה
  • משלוח מהיר לאתרי בניה באמצעות מנוף הרמה

מוקד שירות עבודות מנוף

073-7020325

 

עבודות מנוף במחיר הטוב באזור המרכז

לנוחיות לקוחותינו אנו מציעים מגוון אפשרויות תשלום והתקשרויות לחברות בנייה, יזמים, קבלנים, וכן למגזר הפרטי המעוניינים בשירותי מנוף הרמה ומנוף זרוע באזור גוש דן והמרכז, מודיעין והסביבה, בקעת אונו, השפלה, ודרום מישור החוף במחירים הטובים והמשתלמים ביותר. 

אנו מציעים את המחירים התחרותיים ביותר באזור ומתחייבים להגעה מהירה לרוב מהיום להיום. התקשרו לקבלת הצעת מחיר מנצחת עם שירות ללא תחרות.

להתרשמות מהמחירים הממוצעים לעבודות השונות ושירותי המנוף שלנו היכנסו למחירון עבודות מנוף העדכני לשנת 2024. בכל שאלה התקשרו אלינו. צוות המנוף כאן לשירותכם.  

מה זה מנוף זרוע?

מנוף זרוע, כשמו הוא, מנוף שפועל באמצעות מעין "זרוע" מכאנית, אליה מחובר וו או אנקול ושבאמצעותו מרימים ומזיזים משאות בחלל. ישנם מספר רב של סוגי מנופי זרוע, החל ממנופי זרוע קטנים לביצוע שלל עבודות בכל קנה מידה ועד מנופי זרוע ענקיים המותאמים להנפת והובלת משאות כבדים במשקלים של מספרי טון. לרוב, מנופי זרוע יהיו מותקנים על גבי משאיות לטובת יכולת התניידות וביצוע מקסימאלי. למעשה, מנוף על משאית. בנוסף, נהוג לחלק את מנופי הזרוע לשני סוגים. מנופי זורע טלסקופיים, שלרוב יפתחו לאורך כמו בתנועת פיחה של טלסקופ, ומנופי זורע מפרקיים. מנופי הזרוע המפרקיים מאפשרים אפשרויות פתיחה ותנועה גמישים ומגוונים ולכן מרבית מנפי הזרוע על משאית יהיו בעלי זרוע מפרקית.

לאלו סוגי עבודות מתאים מנוף זרוע?

בזכות הגמישות הרבה של אופן פעולת הזרוע המפרקית של מנוף הזרוע בכלל ושל משאיות עם מנוף זרוע, מנופי הזרוע השונים מתאימים למגוון ענצום ורחב ביותר של סוגי עבודות לרבות הובלות עם משאית מנוף, הרמת משאות שונים כגון חומרי בנין, חומרי מחצבה, זכועיות, מכולות, מבנים ניידים, מסלעות ועוד לצד הרמת רהיטים, הובלת תכולות ועוד. בנוסף, מנופי זרוע מסוגלים לעבור גם התאמות לתוספת סל אדם ובכך להתאים גם למגוון עבודות בגובה. 

מהם היתרונות העיקריים של מנוף זרוע?

היתרונות העיקריים של מנוף הזרוע נמצאים בגמישות הרבה שלו להתאים למגוון סוגי עבודות. ראשית, ומעל הכל, בזכות היותו כלי ממונע על משאית הוא מתאים למגוון עבודות הזקוקות לניידות גבוהה לשם ביצועם. בנוסף, הזרוע המפרקית של המנוף מאפשרת גמישות תפעולית רבה ויכולת להגיע לנקודות מגוונות בחלל להעברת מטענים כבשים. כמו כן, ניתן גם לבצע במרבית מנופי הזרוע התאמה על מנת להשתמש בהם גם כמנופי סל.

היכן אנו פועלים?

אנו מספקים שירותי מנוף ושירותי הובלות עם מנוף בכל אזור גוש דן והמרכז, אזור מודיעין, אזור ראש העין והשרון הדרומי, וכן אזור השפלה ומישור החוף הדרומי לישובים כגון הרצליה, תל אביב, רמת השרון, ראש העין, חולון, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, בקעת אונו, גבעת שמואל, לוד, רמלה, מודיעין, רחובות, נס ציונה, גדרה, אשדוד, אשקלון ועוד. 

חשוב לדעת לפני העבודה

לפני ביצוע העבודה מומלץ להתייעץ עם מנופאי מומחה על מנת לוודא שאכן תקבלו את סוג המנוף המתאים ביותר לצרכים שלכם. בנוסף, מומלץ להזמין מבעוד מועד על מנת להימנע גם מאי נעימות של קושי במציאת כלי וגם ברמת המחיר. בנוסף, במרכזי הערים במקומות בעלי קשיי נגישות מומלץ להזמין מראש על מנת לתפוס חניה על פי הצורך

איך זה עובד: שלבי העבודה

שלבי עבודת המנוף מתחלקים לרוב לארבעה שלבים

שלב א - מיקום המנוף ובידת עומסים

שלב ב- בדיקת תנועת המנוף ויכולת ההגעה לנקודת היעד

שלב ג- העלאת המטען הראשון ובדיקת משקלים

שלב ד- עבודה שוטפת

מחירון עבודות מנוף

כמה עולה השכרת מנוף? ובכן, אין תשובה פשוטה לדבר הזה שכן יש מגוון סוגי מנופים וכן סוגי עבודות מנוף. יחד עם זאת ניתן להתרשם מהמחירים הממוצעים הנפוצים במחירון עבודות מנוף שלנו. לקבלת הצעת מחיר מדויקת יש להתקשר לצוות המנוף.

לקוחות ממליצים

עבוד איתם קבוע. מחירים הכי טובים באזור המרכז.  

מנופאים מקצועיים. נתנו מענה ענייני במחיר הגיוני. אזמין אותם שוב 

שירות מקצועי! הגיעו מהר, ביצעו את ההובלה במקצועיות

קבלו הצעת מחיר

המנוף: הכי משתלמים בעבודות מנוף זרוע באזור המרכז

073-7020325

דברו איתנו